• Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Bölgə
  • Şou-biznes
  • Dünya
  • İdman
  • Cəmiyyət
  • Mədəniyyət
  • Kriminal
  • Digər
    • Səhiyyə
    • Video
    • Maraqlı
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Bölgə
  • Şou-biznes
  • Dünya
  • İdman
  • Cəmiyyət
  • Mədəniyyət
  • Kriminal
  • Səhiyyə
  • Video
  • Maraqlı

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə — Yaxşılaşa bilər?

gundem / sehiyye

23-09-2019, 09:07

İntervallı aclıq: immunitet sistemi necə — Yaxşılaşa bilər?

Qrats Universitetinin (Avstriya) bir qrup alimi intervallı aclığın orqanizm üçün bir çox faydalarını üzə çıxarıb.
"Ölkə.Az" xəbər verir ki, alimlər 60 könüllü iştirakçı üzərində dörd həftə ərzində xüsusi bir pəhrizi sınaqdan keçirib. Təcrübə üçün bir az dolu bədənli, eyni zamanda sağlam orta yaşlı kişilər və qadınlar seçilib. Onlar arasında veqan və vegetarianlar olmayıb.

Onların yarısı (nəzarət qrupu) əvvəlki yemək vərdişlərini qorumalı, digər yarısı müəyyən intervallı aclıq üsuluna əməl ediblər.

Dörd həftəlik təcrübədən sonra onların hər biri orta hesabla 3,5 kq arıqlayıb, nəzarət qrupundakı iştirakçılar isə təxminən 200 qram arıqlayıb.

Araşdırmanın digər müsbət təsirlər arasında aşağıdakılar qeyd edilib:

Yüksək qan təzyiqinin aşağı salınması;

Metabolik proseslərin yaxşılaşdırılması;

Qanda doymamış yağ turşularının konsentrasiyasında artım - bir sıra müşahidələrə görə infarkt və digər ürək-damar xəstəlikləri riskini azaldır.

Cənubi Kaliforniya Universitetinin alimləri orucun immuniteti gücləndirdiyini aşkar edib.
Məlum olub ki, aclıq qanda ağ qan hüceyrələrinin sayının kəskin azalmasına səbəb olur və qidalanma normallaşdırıldıqda immun hüceyrələrin səviyyəsi nəinki bərpa olunur, həm də əvvəlki ilə müqayisədə artır.

Viskonsin Universitetinin tədqiqatçıları aclığın bədən üçün cavabdeh olan bəzi genləri aktivləşdirməsinə əsaslanan başqa bir fərziyyə irəli sürüb.

16 saat gündəlik oruca daxildir

Buna bəzən "8 saatlıq yemək pəncərəsi" deyilir. 8 saat yeyirsiniz, qalan 16 saat ərzində oruc tutursunuz. Bir qayda olaraq bu, gündəlik və ya demək olar ki, hər gün edilir.

İntervallı aclıq üçün ən yaxşı seçim budur: 8 saatı 2-3 nahara bölün. Bir çoxları intervallı aclığın çəki atmaq əvəzinə maddələr mübadiləsini yavaşlatdığını və əks effekt verdiyinə əmindir. Ancaq bu, belə deyil.

16/8 yemək yeyərkən daha az qida qəbul edir və tamamilə mexaniki olaraq azaldılmış kalorili rasiona sahib olursunuz. Eyni zamanda, enerjiniz kifayət qədərdir, çünki bədən həzm prosesinə daha az enerji sərf edir.

Bununla birlikdə uzun aclıq və aşağı kalorili pəhriz (1000 kkaldan az, iki həftədən çox) tiroid vəzinə, cinsiyyət hormonlarına, böyümə hormonlarına mənfi təsir göstərir.

Hər hansı oruc mədə-bağırsaq problemləri, qastrit, xoralar, pankreatiti olan insanlar üçün uyğun deyil. Hamilə qadınlar və ya uşaqların oruc tutması xüsusilə ziyandır. (publika.az)

Oxunub: 6 470
Paylaş:
Digər xəbərlər

gundem / Maraqlı

15-12-2018, 14:50

İmmuniteti gücləndirir, xərçəng riskini azaldır

gundem / Maraqlı

24-11-2018, 12:30

Hansı qan qrupu olan insanların ürəyi daha sağlamdır?

gundem / Maraqlı

18-10-2018, 14:39

Ürək, beyin və damarları sağlam edən MÖVSÜMİ MEYVƏ

gundem / Maraqlı

5-07-2018, 12:20

Alimlər açıqladı — Gündə 6 fincan qəhvə ölüm riskini azaldır

gundem / Maraqlı

26-06-2018, 12:30

Alimlər açıqladı — Bu qadınlar döş xərçəngindən əziyyət çəkirlər

Şou Biznes
"Hər toydan-şabaşdan pul ayırıb Rəşad Dağlıya göndəririk"
“Maşın” şou yenidən başlayır - Foto
Rəşad Dağlı azadlığa buraxılıb? - AÇIQLAMA
Mustafa Ceceli və digər məşhur simalar saxlanıldı
Türkiyə millisinə yeni himn bəstələyəcək
"Mənim gücüm olsaydı eləsinin nəslini süpürərdim"
Cəmiyyət
Bu gün, 13:40
Fateh bey: Milli Qurtuluş Günü - müasir dövrümüzün qürur səlnaməsi
Bu gün, 13:38
Leysan Məmmədov: “Milli Qurtuluş Günü - Zəfər yolunun başlanğıcı”
Bu gün, 10:12
Bu gün məzun olan şəhid övladları - Polad Həşimovun oğlu da var (SİYAHI)
Bu gün, 10:06
Xilasedicilərdən çimərliklərlə bağlı xəbərdarlıq
Bu gün, 10:01
AZAL-ın Bakı–Naxçıvan marşrutu üzrə reysləri bərpa olunub
Bu gün, 09:57
Emin Əmrullayev məzunları təbrik etdi
Kriminal
18-05-2026, 09:41
Sabirabadda ağır qəza - 3 ölü, 8 yaralı
7-04-2026, 09:32
Tovuzda 19 yaşlı qız oğurlandı - 4 nəfər tutuldu
2-04-2026, 09:32
Bakıda ər-arvad bıçaqlandı - 18 yaşlı övladları tutuldu
Son xəbərlər
  • Bu gün, 13:40
    Fateh bey: Milli Qurtuluş Günü - müasir dövrümüzün qürur səlnaməsi
  • Bu gün, 13:38
    Leysan Məmmədov: “Milli Qurtuluş Günü - Zəfər yolunun başlanğıcı”
  • Bu gün, 11:04
    Türkiyə Ermənistanla sərhədi açdı
  • Bu gün, 10:12
    Bu gün məzun olan şəhid övladları - Polad Həşimovun oğlu da var (SİYAHI)
  • Bu gün, 10:06
    Xilasedicilərdən çimərliklərlə bağlı xəbərdarlıq
  • Bu gün, 10:01
    AZAL-ın Bakı–Naxçıvan marşrutu üzrə reysləri bərpa olunub
  • Bu gün, 09:57
    Emin Əmrullayev məzunları təbrik etdi
  • Bu gün, 09:19
    Polis əməliyyat keçirdi
  • Bu gün, 09:10
    Şuşada TDT Forumu keçirilir
  • Bu gün, 09:01
    116 min gəncin həyatında dönüş nöqtəsi: "Son zəng" çalınır
  • Dünən, 16:00
    Avropada son 3 ildə ilk dəfə faizlər qaldırıldı: Kimə ziyan vuracaq?
  • Dünən, 15:30
    KTMT niyə Türkiyəni hədəf göstərdi?
  • Dünən, 15:11
    Azərbaycanda güclü zəlzələ oldu
  • Dünən, 15:04
    Yaşıllıqların məhv edilməsinə görə cərimələr sərtləşdirilir
  • Dünən, 13:05
    İlhamə Quliyevanın bacısı qızı ilk məhkəmədə həbs olundu - FOTO
  • Dünən, 12:08
    Zahid Oruc: Azərbaycan heç vaxt indiki qədər azərbaycanlıların olmayıb…
  • Dünən, 12:05
    Nazir: İşğaldan azad olunmuş ərazilərdə infrastruktur layihələrinə 4,5 mlrd manat vəsait yönəldilib
  • Dünən, 11:47
    Rus ordusu “Tramp yolu”na NİYƏ soxuldu – HƏDƏF
  • Dünən, 11:40
    SON DƏQİQƏ: Ermənistan ÇALXALANIR - Karapetyan HƏRƏKƏTƏ KEÇDİ
  • Dünən, 11:17
    İrəvan QARIŞDI - MSK binası mühasirəyə alınır
  • Dünən, 10:59
    Orta aylıq maaş 1200 manata çatır
  • Dünən, 10:25
    Prezident həmkarını təbrik etdi
  • Dünən, 09:50
    Həmin şagird hoteldə ölübmüş
  • Dünən, 09:46
    DYP “Son zəng”lə əlaqədar məzunlara və valideynlərə müraciət etdi
  • Dünən, 09:28
    Son Dəqiqə: İlon Mask dünya tarixində ilk dollar trilyoneri oldu
  • Dünən, 09:00
    Azərbaycan və Estoniya arasında növbəti siyasi məsləhətləşmələr keçirilib
  • Dünən, 09:00
    15 mindən çox şəxs magistraturaya imtahan verəcək
  • Dünən, 08:44
    Ukrayna Rusiya günündə Moskvanı BELƏ "TƏBRİK ETDİ" - Nəhəng zavodlar ALOV İÇİNDƏ
  • Dünən, 08:39
    Aqrar sahədə regional müşavirələrə start verilir
  • Dünən, 08:34
    Cənubi Koreya DÇ-yə əzmkar qələbə ilə başladı
  • Dünən, 08:30
    DÇ-də epidemiya ilə bağlı - Xəbərdarlıq
  • Dünən, 08:26
    Azərbaycan XİN Rusiyanı təbrik etdi
  • Dünən, 08:21
    ABŞ ilk dəfə dünyanın ən böyük neft ixracatçısı oldu
  • 11-06-2026, 16:00
    Ermənistana böyük ZƏRBƏ: Rusiya İrəvanı bu iki ölkə ilə əvəzlədi
  • 11-06-2026, 15:30
    Tramp: “Hörmüz boğazına ABŞ nəzarət edir, İran uduzub”
Daha çox
8-06-2026, 16:00
Fransa Cənubi Kiprdə qoşun yerləşdirəcək - Saziş bu gün imzalanır
Dünən, 16:00
Avropada son 3 ildə ilk dəfə faizlər qaldırıldı: Kimə ziyan vuracaq?
9-06-2026, 16:00
Azərbaycanda yağ kəskin BAHALAŞDI
11-06-2026, 16:00
Ermənistana böyük ZƏRBƏ: Rusiya İrəvanı bu iki ölkə ilə əvəzlədi
Dünən, 13:05
İlhamə Quliyevanın bacısı qızı ilk məhkəmədə həbs olundu - FOTO
Dünən, 15:04
Yaşıllıqların məhv edilməsinə görə cərimələr sərtləşdirilir
Sosial şəbəkələrimiz:
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Bölgə
  • Şou-biznes
  • Dünya
  • İdman
  • Cəmiyyət
  • Mədəniyyət
  • Kriminal
  • Səhiyyə
  • Video
  • Maraqlı
  • Təsisçi və baş redaktor: Arif Yusifli
  • Telefon: (+99450) 399 05 04
  • E-mail: ofis@patriot.az
Müəllif hüquqları qorunur. Patriot.az-ın məlumatlarından istifadə etdikdə istinad mütləqdir. Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Copyright 2015-2023 Patriot.az
  • Ana səhifə
  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə